Hoppa till innehåll

Nintendo Revolution


Snooze
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Aja back to topic. Vill inte att den här tråden ska bli sönder spammad.

 

Vad tycks om kontrollerna ? Är det meningen att man ska styra med båda händerna eller ?

 

De verkar lite för små för det. Kontrollerna verkar bra om man tänker efter lite.

Hur lätt är det att kasta en frisbee i 20 graders vinkel med en vanlig kontroll?

 

Kanske ett dåligt exempel men det var vad jag kom på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jaja, men vet någon ungefär när Revolution kommer ut i Sverige? Och om det kommer kosta ca 1500 kr så är det inte så farligt för mig. Men i alla fall, jag behöver veta när det kommer ut så att jag kan spara till det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jaja, men vet någon ungefär när Revolution kommer ut i Sverige? Och om det kommer kosta ca 1500 kr så är det inte så farligt för mig. Men i alla fall, jag behöver veta när det kommer ut så att jag kan spara till det.

 

Usa: Thanksgiving (november)

Europa: Förmodligen December-Februari (07).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Jaja, men vet någon ungefär när Revolution kommer ut i Sverige? Och om det kommer kosta ca 1500 kr så är det inte så farligt för mig. Men i alla fall, jag behöver veta när det kommer ut så att jag kan spara till det.

 

Klart man orkar vänta. Läste någonstans att Twilight princess skulle släppas någon vecka innan Rev. Vad tycker ni, ska man släppa innan så Gamecube-fansen får sitt efterlängtade zelda? Eller ska man släppa till Revolution och få bättre grafik och nya möjligheter med kontrollen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart man orkar vänta. Läste någonstans att Twilight princess skulle släppas någon vecka innan Rev. Vad tycker ni, ska man släppa innan så Gamecube-fansen får sitt efterlängtade zelda? Eller ska man släppa till Revolution och få bättre grafik och nya möjligheter med kontrollen?

 

Jag tycker att dem borde göra spelet till revolution och ha med det i samma pack som revo när man köper det. Men samtidigt så blir det ju fel jämtemot dem som inte har råd att skaffa revo när det kommer och kanske har väntat i ett år på att spelet skulle komma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Klart man orkar vänta. Läste någonstans att Twilight princess skulle släppas någon vecka innan Rev. Vad tycker ni, ska man släppa innan så Gamecube-fansen får sitt efterlängtade zelda? Eller ska man släppa till Revolution och få bättre grafik och nya möjligheter med kontrollen?

 

Jag tycker att dem borde göra spelet till revolution och ha med det i samma pack som revo när man köper det. Men samtidigt så blir det ju fel jämtemot dem som inte har råd att skaffa revo när det kommer och kanske har väntat i ett år på att spelet skulle komma.

Jo de skulle ju också tjäna mer på att sälja det till gc eftersom alla inte köper rev direkt. Men att det följer med när man köper rev är en bra idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, jag har undrat en sak, vad kommer Nintendo Revolution skilja sig med de andra tidigare konsollerna ?

Eftersom, det finns ju bara sånna där Super Mario liknande spel.

Kommer det inte komma något extra, eller är det bara jag som yrar omkring ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Alltså, jag har undrat en sak, vad kommer Nintendo Revolution skilja sig med de andra tidigare konsollerna ?

Eftersom, det finns ju bara sånna där Super Mario liknande spel.

Kommer det inte komma något extra, eller är det bara jag som yrar omkring ?

 

Du yrar omkring så extremt mycket. Det i fetstil, snälla!!! Bland det dummaste jag hört.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...