Kanji Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Vad hemskt att vara tjej och inte tändas av det, om man nu inte är homo. I så fall, spegeln! =D Men det skulle nog vara lite skönt att vara tjej. Tjejer kan t.ex. hålla på att "gaya" sig mer med varandra, utan att bli kallade gay. Och inte den här pressen med att vara vältränad och stark och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag hade fått panik och gjort ett könsbyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Sen hade jag nog blivit lite småkåt på mig själv faktist :D Ha ha, funny :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 ääää kom igen om det hände så skulle 99 procent titta vad alla dom små hemligheterna finns hurm hurm. iaf skulle jag göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 ääää kom igen om det hände så skulle 99 procent titta vad alla dom små hemligheterna finns hurm hurm. iaf skulle jag göra det. Klart alla skulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Kom att tänka på en sak. Om alla killar blev tjejer för en dag och alla tjejer blev killar för en dag. Usch vad alla killar(Tjejerna) skulle vara fjolliga & tjejerna(Killarna) skulle se maskulina ut och beete sig som pojkar brukar alltid göra. :) Jämställdhet skulle nog kännas en hel del. Tjejerna våldtar Killarna istället. Inte fysiskt då utan Psykiskt. Usch... Ni får säga till om jag svamlar för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 (redigerat) Om det bara vore för en dag så skulle jag nog inte ha gymnastik i skolan den dagen. Det kan bli problem med omklädningsrummen om ni fattar. Men det skulle inte vara så kul att ha "Fusk Kattis F15" i användarnamnet här. Redigerat 29 Mars 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Faktiskt ingen aning. Men jag skulle iaf inte gå till skolan den dan. Och som några tidigare skrev, bli lesbisk. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Guggo, asså frågar är vad skulle du göra om du vaknade upp "en dag" med det andra könet. ta det hela med ro, och bege mig till simhallen :) Sedan skulle jag byta tillbaka till en pojk igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Jag skulle nog också bli lite kär i mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 skulle bli förskräckt och sen.. vet inte.. kanske som guggo sa.. :P gå till simhallen.. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 (redigerat) Men tänk om man blir en fet och ful tjej den dagen =/ Inte lika kul eller ? Redigerat 29 Mars 2006 av Snooze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.