Lynott Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Om du har varit hemma från skolan ett tag och sedan åker tillbaka till skolan, om du har många olika lärare samma dag så kan du utnyttja det genom att undvika dom hela dagen, då tror dom att du fortfarande är sjuk så om du skolkar så skriver dom upp dig på giltig frånvaro :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 skulle vilja skolka hela j*vla veckan me tyvärr så blir det ett j*vla liv. Men ska belöna mig själv med en sovmorgon imorrn iaf :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) Hävda en plötslig mjölkallergi. Redigerat 10 December 2007 av Capa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 hehe , jag själv har ju hjärtfel och kan bli allvarlig sjuk när jag är '' sjuk'', så de jag gör för att låsas vara sjuk är '' slappnar va i hela kroppen blir flummig hängande ögon och släpa bene bakom mig, sedan säfa '' ahe mama jag är faktiskt ej bra '' då säger hon '' ska du gå till skolan då?'' '' jag venne '' vsrar jag. '' men om du ej orkar kan du stanna '' ''mm, jagb gör väl de så får jag se om jag årkar i morgon.'' En riktigt bra en ! :D '' du tar en öron/mun/armhåle temp, sedan säger du jag tar febern. '' okej'' svarar hon. sedan gåår du och spolar varmt vatten, sedan håller du den där under ett tag, tills den är upp i kanske 38.5 sedan tar du den under / armhålan/munen/ örat. sedan visar du. vips så är du hemma. att spola den i vatten funkar om de är mun/armhåle temp då hon toro den är våt för den vart i munnen, eller för att du vsettats, om du har öron rekomenderar jag en lamapa! :D. Läst spy knepet, och jag de funkar men jag har ett ennu bättre. :) gå upp tidigt ta en frys påse sedan tar du lite mer en båtten på påsen av, vatten forstätting på mitt inlägg: Av vatten med lite pappers tussar, sedan lägger du den på toaleten '' gömd'' sedan när du din mamma är i köket/stora rummet/sov rummet. så gör du typ en gulp och uppflåsande, sedan springer du med handen över munnen och låser in dig på toan, sedan ska du ha en sax med vid påsen sedan klipper du botten så allt åker sammtidgt, då gör tussarna så att de klumpar osv, men tra ej för mkt papper eller vatten! :) hoppas detta funkar, de gör de för mig iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 ...eller så spyr man bara på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Så mycket lättare att bara stoppa fingrarna i halsen ju lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 hehe , jag själv har ju hjärtfel och kan bli allvarlig sjuk när jag är '' sjuk'', så de jag gör för att låsas vara sjuk är '' slappnar va i hela kroppen blir flummig hängande ögon och släpa bene bakom mig, sedan säfa '' ahe mama jag är faktiskt ej bra '' då säger hon '' ska du gå till skolan då?'' '' jag venne '' vsrar jag. '' men om du ej orkar kan du stanna '' ''mm, jagb gör väl de så får jag se om jag årkar i morgon.'' En riktigt bra en ! :D Alla har tyvär inte hjärtfel :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Säg att du har ont i huvudet,är trött och känner dig yr. Själv gör jag aldrig så då jag faktiskt är sjuk när ajg säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Har vari "sjuk" nästan hela 6:an men jag har inga metoder tyvär, Jag har nog bara lättlurade föräldrar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Om du har varit hemma från skolan ett tag och sedan åker tillbaka till skolan, om du har många olika lärare samma dag så kan du utnyttja det genom att undvika dom hela dagen, då tror dom att du fortfarande är sjuk så om du skolkar så skriver dom upp dig på giltig frånvaro :) man måste anmäla sig sjuk varje dag på min skola. Så ditt "bra" tips var inte bra.. Skit inte i skolan, Gå dit istället. du kommer inte ångra dig när du blir stor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Jag lider av kronisk skoltrötthetius, och var tvungen att vara hemma. Och vad är det?:P skoja dom kommer aldrig att tro dig,det är ja 1000000000% på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.