Dretskit Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Jag tycker att det visas rank är mycket bättre än att det visas antalet inlägg som på de flesta andra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Dåligt ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 I princip så är inlägg-idéen och fuskaranken samma sak. För ett inlägg får du ju ungefär 0.25 fuskarank eller vad det var? Om du vill tänka det som inlägg så är det bara att ta ranken du har och multiplicera med fyra om jag inte tänker helt fel? Man får fuskarank av att skicka recensioner, fusk och nyheter också vilket hjälper sidan. Iallafall som sagt var det inläggsräknare innan som rankingen baserades på vilket gjorde att folk spammade för att få högre rank och nu tar det längre tid med detta system vilket får folk att lugna ner sig med inläggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) Får man inte 0.4 rank per inlägg längre :( ? Redigerat 30 Mars 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Eeeeeh? , Jag tycker det är bra som det är, orka ta bort fuskaranken ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Får man inte 0.4 rank per inlägg längre :( ? Jo det får man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 exakt orka ta bort fuskaranken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 det kommer att bli MYCKET mera spamm då... Varför det? Jag är medlem på ett forum som har så och det är inget spam där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 det kommer att bli MYCKET mera spamm då... hur stort är forumet då? du måste tänka på att fuska är ett rätt stort forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Får man inte 0.4 rank per inlägg längre :( ? Jo det får man. Vem har sagt att man inte får det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Ähh, alla är så negativt vad man än skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.