Staejjkarn Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 jag har ettan på prince of persia och tänkte köpa ett av dom andra spelen vilket borde jag köpa??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dragonius Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 köp 2:an först sen 3:an så vet du vad det handlar om se det som en saga :P :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) Trean är den bästa enligt mig men det är en saga så du bör ju köpa tvåan först för att hänga med i historien. Redigerat 30 Mars 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 2:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 3:an e bäst tycker jag man kan göra mer saker o sånt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag tycker du ska ta 3:an för den kan man ha möjligheter att göra mer fixa mera saker slåss mer med mera och att det är svårare och längre banor ^^ Med mera . För det är ingen idé att köpa 2:an för du slösar bara pengar då (Tycker Jag) Aja Jag tycker "Prince Of Persia 3" . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 först tvåan,sen trean så du vet vad det handlar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag tycker du ska ta 3:an för den kan man ha möjligheter att göra mer fixa mera saker slåss mer med mera och att det är svårare och längre banor ^^ Med mera . För det är ingen idé att köpa 2:an för du slösar bara pengar då (Tycker Jag) Aja Jag tycker "Prince Of Persia 3" . bra sAGT :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Eeee.... vissa säger att man ska köpa dom i ordning och vissa säger att man ska köpa trean det blev lite svårt nu... :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Om du vill följa hela Prince Of Persia serien så ska du köpa först 2:an sen 3:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 trean lungt fett bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 alltså det här hjälper inte ett dugg tvåan och trea eller bara trean... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg