Aegzor Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Hej, är det någon som vet när pokémon Diamond/Pearl släpps i Sverige??? och hur mycket kostar det?? MVH // Pokéfan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Hej, är det någon som vet när pokémon Diamond/Pearl släpps i Sverige??? och hur mycket kostar det?? MVH // Pokéfan Du är för tidig!Vänta tills det kommer bilder av det så du vet att det ens kommer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 ja vet att de kommer, kolla på serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 ja vet att de kommer, kolla på serebii.net Där har dom bara hört från snubbar bakom spelen att det kommer men release datum är för tidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Att det kommer är säkert, men att ta reda på realesedatum är omöjligt just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag ska köpa det när det kommer i så fall. Jag är en äkta Pokémonnörd. Jag läste på Nintendos engelska forum att det kommer under 2006. Antagligen under våren. Men jag vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Allt jag vet om det är att det kommer släppas EFTER sommarlovet och inte före som dem flesta nya spelen kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 ok, tack för hjälpen, även om ni inte var till nån stor nytta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hur ska vi vara till större nytta när det inte går att få reda på mera ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 ja tänkte om ni hade kollat på nån hemsida som inte ja kollat på, och hittat lite mer info... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag ska köpa det när det kommer i så fall. Jag är en äkta Pokémonnörd. Jag läste på Nintendos engelska forum att det kommer under 2006. Antagligen under våren. Men jag vet inte. Har du någon länk på det? Vill gärna också se. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 kolla upp på www.serebii.net ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg