Salzalada Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Snart närmar sig första April, om två dagar i nuvarande skrivstund. så jag ndrar, är det någon som kan ett roligt aprilskämt? Min fantasi är helt tom, och jag behöver verkligen tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) Det skulle vara lite kul att skriva typ så här till någon: Skriv ett e-mail till mig och få 100 FM! Och så sen dagen efter: April! April! Redigerat 30 Mars 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 härligt trick själv har jag också väldigt dålig fantasi när det gäller första april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 det är på lördag min fantasi är också tom hoppas snön blir borta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag ska lura NF. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Aprilskämt måste vara mer genomtänkta än att man säger " Titta där borta, en rosa elefant ! " Och sedan skriker april april ! Man måste ha finess mina barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 kolla på homewreckes så ska du nog få några roliga tips.. :D fredagar på MTV 20:30 om jag inte misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Kommer alltid på min aprilskämt på morgonen, på första april :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag drar inte såmånga första april skämt och jag är inte såvärst kreativ på att komma på några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 ett kul är jue att byta ut mjölken i mjölk paketet till vatten..samma princip men juice eller vad som helst..ganska kul.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag ska kissa i en flaska och säga att det är fanta. Brukar inte skämta så mycket, det är för enkelt ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag ska kissa i en flaska och säga att det är fanta. Brukar inte skämta så mycket, det är för enkelt ^^. Det där var ju bara äckligt.. :huh: Vet inte om du var seriös eller inte dock :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.