Dretskit Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) Finns det något program där man kan översätta en engelsk text till svenska? Redigerat 30 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Läxa..? heheh skoja men kolla google :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 http://www.tolken99.net/ Där finns en bra översättare at ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 På http://itolk.com/ kan du översätta meningar! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikomas Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) Ehm :o :o Engelska e ju asenkelt jag e 13 år och jag e jättebra på engelska LOL :lol: Redigerat 31 Mars 2006 av nikomas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Ehm :o :o Engelska e ju asenkelt jag e 13 år och jag e jättebra på engelska LOL :lol: Jag kan väl översätta engelska men ibland orkar man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Ehm :o :o Engelska e ju asenkelt jag e 13 år och jag e jättebra på engelska LOL :lol: som att du skulle kunna behärska hela det engelska språket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Ehm :o :o Engelska e ju asenkelt jag e 13 år och jag e jättebra på engelska LOL :lol: Ibland pallar man inte att översätta långa textrer, och då är det bra med en översättare. Skoldannätet har ett bra lexikon, säk efter det på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.