Jason__Voorhees Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag tror att det kommer att börja när något litet land som ingen har kollpå börjar utveckla atombomber och annat som de försöker förinta USA eller någon annan stornation med. Iran har det nu, så snart ligger västvärlden i ruiner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Det finns inget bevis på att de framställer kärnvapen, du får ha dina teorier, men det är inget du kan säga säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Undrar hur ett Tredje Världskrig skulle se ut? Jag tror iallafall också att terrorismen och USA kommer att vara inblandade på ett eller annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 jag tror att usa och ryssland kommer att starta ww3 för att de kan bara vara en stor makt på jorden, det är bara en tidsfråga innan ww3 bryter ut. och iran och afganistan och alla länder som usa har försökt förinta kommer att ansluta sig till rysland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 jag tror att usa och ryssland kommer att starta ww3 för att de kan bara vara en stor makt på jorden, det är bara en tidsfråga innan ww3 bryter ut. och iran och afganistan och alla länder som usa har försökt förinta kommer att ansluta sig till rysland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Tror faktiskt Ryssland kommer starta tredje världskriget, kanske något inbördeskrig kommer starta & då blir det hela till en stor smet. Västvärlden har alltid krigat, speciellt i Israel då det finns enormt många terrorist-organisationer som kan ha planer i kikaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det är inte en fråga om det kommer hända, utan när... I första världskriget slogs man rättvist, andra världskriget med Panzarvagnar, tredje världkriget, vet jag ej. Men en sak är säker, fjärde världskriget kommer man slåss med pinnar och stenar, då det inte kommer finnas kvar något efter det tredje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Om det i framtiden kommer att se ut som idag, startas tredje världskriget av Amerikas Förenta Stater, det enda landet i västvärlden som befinner sig på krigande fot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Bla Storbrittanien har ju följt med USA på deras krig i mellanöstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det är inte en fråga om det kommer hända, utan när... I första världskriget slogs man rättvist, andra världskriget med Panzarvagnar, tredje världkriget, vet jag ej. Men en sak är säker, fjärde världskriget kommer man slåss med pinnar och stenar, då det inte kommer finnas kvar något efter det tredje. Man stred inte direkt bara med pansarvagnar utan med flygplan båtar och ganska många fotsoldater stred också nere på marken. I tredje världskriget kommer det antagligen inte att stridas med fotsoldater utan bara med maskiner och fordon, det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Tredje världskriget kommer när domedagen kommer. :) År 2012. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Då blir det inget långt krig om det kommer inträffa på samma dag som jordens undergång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.