Hoppa till innehåll

Tredje Världkriget?


Mezox

Rekommendera inlägg

  • Svar 282
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

jag tror att usa och ryssland kommer att starta ww3 för att de kan bara vara en stor makt på jorden, det är bara en tidsfråga innan ww3 bryter ut. och iran och afganistan och alla länder som usa har försökt förinta kommer att ansluta sig till rysland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror att usa och ryssland kommer att starta ww3 för att de kan bara vara en stor makt på jorden, det är bara en tidsfråga innan ww3 bryter ut. och iran och afganistan och alla länder som usa har försökt förinta kommer att ansluta sig till rysland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Tror faktiskt Ryssland kommer starta tredje världskriget, kanske något inbördeskrig kommer starta & då blir det hela till en stor smet.

Västvärlden har alltid krigat, speciellt i Israel då det finns enormt många terrorist-organisationer som kan ha planer i kikaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Det är inte en fråga om det kommer hända, utan när...

I första världskriget slogs man rättvist, andra världskriget med Panzarvagnar, tredje världkriget, vet jag ej.

Men en sak är säker, fjärde världskriget kommer man slåss med pinnar och stenar, då det inte kommer finnas kvar något efter det tredje.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Om det i framtiden kommer att se ut som idag, startas tredje världskriget av Amerikas Förenta Stater, det enda landet i västvärlden som befinner sig på krigande fot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte en fråga om det kommer hända, utan när...

I första världskriget slogs man rättvist, andra världskriget med Panzarvagnar, tredje världkriget, vet jag ej.

Men en sak är säker, fjärde världskriget kommer man slåss med pinnar och stenar, då det inte kommer finnas kvar något efter det tredje.

 

 

Man stred inte direkt bara med pansarvagnar utan med flygplan båtar och ganska många fotsoldater stred också nere på marken. I tredje världskriget kommer det antagligen inte att stridas med fotsoldater utan bara med maskiner och fordon, det tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...