Xade Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Kommer ett tredje världskrig inträffa? Och om ni tror att det kommer det, hur tror ni det startar? Jag tror (om det blir något) att terrorismen kommer vara orsaken till det. Jag tror att sydvästra asien kommer bli hårt drabbad. Och har man erfarenheter så vet man nästan säkert att USA är med och skapar upror som leder till krig. Vilka konsekvenser kommer detta få. Kommer Hiroshima/Nakasaki förödelsena upprepas, denna gång med vätebomber som är över 1000 gånger starkare än atombomben? Vad kommer konsekvenserna bli? Menar du att Hiroshima/Nakasaki var fel? Jag tror faktiskt att muslmierna startar krig med USA som tillslut drabbar hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Xade: Jag menade att det var fel, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Ja tror att det händer väll något typ dem går in i landet kanske och bråkar lite kanske och sen så blir det större och större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 va ? Skriv så man fattar pojk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 va ? Skriv så man fattar pojk Han menar väl att ett land, som USA t.ex går in i Irak, så blir det lite småkrig, sen trappas det bara upp tills flera andra länder lägger i sig så att kriget blir bara större och större.Förstår du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Xade: Jag menade att det var fel, ja. Va? Är du seriös? Har du sett Pearl Harbour? Den visar ungefär vad Japan gjorde mot USA. De hade all rätt i världen att bomba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Baserar du dina åsikter på en film ? I attacken mot pearl harbor dog ca 2400 människor. I attackerna mot Hirosima och Nagasaki dog 155080st + 2 städer som utplånades. Rättvist ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Ja, det tycker jag. Ingen ska bråka med USA. USA gjorde helt rätt. Jag hade hoppats att de gjort ännu större skada, som hämnd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Så USA ska få allt som de vill att det ska vara och ingen ska säga nej? De äger inte världen, George W Bush, försöker bära en elefant med egna händer. Han tar sig in i något han inte klarar av, nämligen rollen president. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Eller inte, han klarar ju rollen galant. Jag tycker allt han gjort är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Eller inte, han klarar ju rollen galant. Jag tycker allt han gjort är bra. På vilket sätt, motivera ditt svar för h*lvete ! Jag tycker iallafall att han är sådär, tycker att det var modigt vav honom att vara den första presidenten som gick in i Irak och lyckades störta diktatorn. Men han har ju nackdelar, han har gjort några olagliga grejer....Tycker att Bill Clinton var bättre än honom. Åter till ämnet: Hiroshima incidenten borde inte ha inträffat, USA borde gå och attackera deras fartyg, istället för att utplåna två städer och att dödsoffren var cirka 65 gånger större. Tycke rinte att man ska lägga in oskyldiga civila människor i detta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.