Vitdom Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) Tja. Jag älskar Alex Rider böckerna. Gör ni? Uppdaterad: Själv har jag än så länge läst: Stormvarning, Topphemligt, Skelettkusten, Högt spel, Scorpia och Hotet från himlen. Om ni inte har hört det så kommer det att komma Stormvarning på bio den 13 October! Längtar så mycket!!!! :D Om ni också tycker om böckerna så tycker jag att ni ska ladda hem Alex Rider skärmsläckaren. (den är bra) .:> Link <:. Jag tycker faktiskt att de är bättre än: "Harry Potter böckerna"!!! :cool: Ni alla borde prova läsa Alex Rider böckerna.. Redigerat 31 Augusti 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jag har läst alla böckerna och älskar dem <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Vad handlar dom om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag har aldrig hört talas om det :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Böckerna äger älskar dom har läst alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) Jag har läst fem av sex böcker och tycker dom är skitbra. Men dte är en sak jag inte riktigt fattar än. Vill inte spoila så jag får väl hålla mig. Men ni som har läst femte boken vet ju vad som händer med Alex i slutet. Efter det blev jag lite förvånad när sjätte boken kom ut. Redigerat 5 April 2006 av Jewes007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Man kanske borde titta till dom där böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Har sett och hört talas om dom men dom verkar inte vara min stil eller så, så jag har inte orkat läsa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag har hört talas om dem men inte läst dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 har inte hört talas om en jäkla kille som heter alex och rider på en häst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 VAd handlar böckerna om?Å vad heter författaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Författaren heter Anthony Horowitz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.