Gäst DonKeN Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Araber & Finnar är lika mycket invandrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) -Tog bort inlägget för att det kan innehålla rasistiska saker- Redigerat 5 Juni 2006 av Jason__Voorhees Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vergil3 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) Invandrare finns i en form.. resten är påhitt, utryck eller något annat. Kommer man från X land till sverige så är man en invandrare och man blir inte mer invandrare bara för att man kommer från turkiet. Topic: Jag kan ej mycket om politik och militär och sånt. Men enligt mig ska man låta folket i irak bestämma hur dem vill ha det. Redigerat 4 Juni 2006 av vergil3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Araber & Finnar är lika mycket invandrare. och ? alla som inte är från svrige, men som flyttar hit är invandrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) -Tog bort inlägget för att det kan innehålla rasistiska saker- Redigerat 5 Juni 2006 av Jason__Voorhees Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) så, vi nordbor är alltså bättre än övriga "raser" ? Vet du vad likgiltig betyder ? Redigerat 5 Juni 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) -Tog bort inlägget för att det kan innehålla rasistiska saker- Redigerat 5 Juni 2006 av Jason__Voorhees Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Varför är vi värda mer än dem då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Vi är inte lika mycket värda, jag är värd 3$ mer än dig! (Skämt)' Typ för att det finns envisa bässervissrar som gillar sitt egna land alldeles för mycket.(ej 1§1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) -Tog bort inlägget för att det kan innehålla rasistiska saker- Redigerat 5 Juni 2006 av Jason__Voorhees Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Gillar sitt land "för mycket"... haha. Jason, igentligen har människan inga direkta "raser", men folk ser annorlunda ut av nån anledning.. Japaner.. folk runt och i Iran o sånt (kan man säga "hela" Mellanöstern?) Och det heter Besserwisser. Men själv kan jag tycka illa om Islam då deras regler o sånt är värdelösa.. läs om deras rättsystem, kvinnor är direkt mindre värda där. Kanske vi inte är helt jämställda här heller, men vi stenar inte ihjäl kvinnor för att de "ljuger" (AKA inte kunnat bevisa att de var oskyldiga) Redigerat 5 Juni 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Som jag sa innan... de är väldigt speciella. Men j*vlar, vad du har kommit in på fel spår. Vi snackar om Iraq och alla är inte muslimer heller där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.