tHOORd Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Jag skulle hellre se USA ta över Irak än att Irakierna har kvar det. Då skulle samhället bli någolunda civiliserat. Vem f*n bryr sig om att USA får "mer" makt. Det är bara bra. Ni frågade om hur man skulle gå tillväga för att bygga upp ett samhälle som ligger i fas, med t.ex det samhället vi lever i. Svaret är uppenbart, USA bör ta över landet!. Dom har tillgångar till att bygga detta samhälle. Säger inte på något sätt att jag tycker att USA är ett ordnat o fint samhälle, men det är så j*vla mkt bättre än vad Irak är. Man bor ju helt klart hellre i USA än i Irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Al-quaidas (felstavning, jag vet) irakiske ledare dödades i natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Jag skulle hellre se USA ta över Irak än att Irakierna har kvar det. Då skulle samhället bli någolunda civiliserat. Vem f*n bryr sig om att USA får "mer" makt. Det är bara bra. Ni frågade om hur man skulle gå tillväga för att bygga upp ett samhälle som ligger i fas, med t.ex det samhället vi lever i. Svaret är uppenbart, USA bör ta över landet!. Dom har tillgångar till att bygga detta samhälle. Säger inte på något sätt att jag tycker att USA är ett ordnat o fint samhälle, men det är så j*vla mkt bättre än vad Irak är. Man bor ju helt klart hellre i USA än i Irak. Så du behandlar Irak som en tom Coca Cola burk som ligger i Papperskorgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) Jag skulle hellre se USA ta över Irak än att Irakierna har kvar det. Då skulle samhället bli någolunda civiliserat. Vem f*n bryr sig om att USA får "mer" makt. Det är bara bra. Ni frågade om hur man skulle gå tillväga för att bygga upp ett samhälle som ligger i fas, med t.ex det samhället vi lever i. Svaret är uppenbart, USA bör ta över landet!. Dom har tillgångar till att bygga detta samhälle. Säger inte på något sätt att jag tycker att USA är ett ordnat o fint samhälle, men det är så j*vla mkt bättre än vad Irak är. Man bor ju helt klart hellre i USA än i Irak. Jag har väl aldrig någonsin gjort något mot Irak, jag gav bara svaret till hur Irak skulle bli ett civiliserat samhälle. Har heller aldrig gjort något mot en tom Coca Colaburk i en papperskorg för den delen heller. Redigerat 8 Juni 2006 av tHOORd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 När du gemför USA med Irak så tror man att du tänker att Irak är en sån burk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Så länge terrorismen i Irak härjar så kommer det aldrig att bli ett civiliserat land, förutsatt att USA inte släpper atombomber för att få slut på det absolut sista droppen terrorism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Nu så är al qaidas ledare död så att jag tror att hans terrorister kommer hämnas. För att Usama Bin Ladin är väg visaren till USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 * Puck0, Det verkar som att du tycker att Iraq har rätt att bomba eller överhuvudtaget njuter när USA kommer plågas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Det kommer alltid att tillsättas en ny ledare i terroristgruppen då de som sagt vill hämnas deras förra ledares död. Vet inte riktigt när denna terrorism egentligen kommer att ta slut, men snart så är det väl dags för FN att rycka in ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Ingen har makt nog att stoppa terrorism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Nja, om man håller ihop tillsammans och verkligen försöker så kommer det att gå, tro mig. Dock så finns det stora risker för upplopp i länder där terrorist härjar och ett nytt "11 september" kan inträffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Så ni tror dom kommer sluta bomba om man släpper en atombomb. Va tror dom bombar för kanske för att deras familjer släkt blir dödade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.