Hoppa till innehåll

Återställningen Av Irak?


Mezox

Rekommendera inlägg

Jag skulle hellre se USA ta över Irak än att Irakierna har kvar det. Då skulle samhället bli någolunda civiliserat. Vem f*n bryr sig om att USA får "mer" makt. Det är bara bra. Ni frågade om hur man skulle gå tillväga för att bygga upp ett samhälle som ligger i fas, med t.ex det samhället vi lever i. Svaret är uppenbart, USA bör ta över landet!. Dom har tillgångar till att bygga detta samhälle. Säger inte på något sätt att jag tycker att USA är ett ordnat o fint samhälle, men det är så j*vla mkt bättre än vad Irak är. Man bor ju helt klart hellre i USA än i Irak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 341
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Jag skulle hellre se USA ta över Irak än att Irakierna har kvar det. Då skulle samhället bli någolunda civiliserat. Vem f*n bryr sig om att USA får "mer" makt. Det är bara bra. Ni frågade om hur man skulle gå tillväga för att bygga upp ett samhälle som ligger i fas, med t.ex det samhället vi lever i. Svaret är uppenbart, USA bör ta över landet!. Dom har tillgångar till att bygga detta samhälle. Säger inte på något sätt att jag tycker att USA är ett ordnat o fint samhälle, men det är så j*vla mkt bättre än vad Irak är. Man bor ju helt klart hellre i USA än i Irak.

 

Så du behandlar Irak som en tom Coca Cola burk som ligger i Papperskorgen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle hellre se USA ta över Irak än att Irakierna har kvar det. Då skulle samhället bli någolunda civiliserat. Vem f*n bryr sig om att USA får "mer" makt. Det är bara bra. Ni frågade om hur man skulle gå tillväga för att bygga upp ett samhälle som ligger i fas, med t.ex det samhället vi lever i. Svaret är uppenbart, USA bör ta över landet!. Dom har tillgångar till att bygga detta samhälle. Säger inte på något sätt att jag tycker att USA är ett ordnat o fint samhälle, men det är så j*vla mkt bättre än vad Irak är. Man bor ju helt klart hellre i USA än i Irak.

 

Jag har väl aldrig någonsin gjort något mot Irak, jag gav bara svaret till hur Irak skulle bli ett civiliserat samhälle. Har heller aldrig gjort något mot en tom Coca Colaburk i en papperskorg för den delen heller.

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Nu så är al qaidas ledare död så att jag tror att hans terrorister kommer hämnas.

 

För att Usama Bin Ladin är väg visaren till USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kommer alltid att tillsättas en ny ledare i terroristgruppen då de som sagt vill hämnas deras förra ledares död.

Vet inte riktigt när denna terrorism egentligen kommer att ta slut, men snart så är det väl dags för FN att rycka in ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...