Gäst Radicus Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 De bombar för frihet, jag tror att alla självmords-bombare är förtryckta människor som orkar inte leva längre, eller helt enkelt gör en insats för sitt land. Såklart att man blir arg om någon familjemedlem dör, men man ryker väl själv också med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 * Puck0, Det verkar som att du tycker att Iraq har rätt att bomba eller överhuvudtaget njuter när USA kommer plågas. Nej? Men jag har aningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 När du gemför USA med Irak så tror man att du tänker att Irak är en sån burk. Vad är det för j*vla slutsats? Jag bor hellre i en burk än i Irak, så det du säger stämmer inte. Men vi kanske ska sluta prata burkar o sen så kanske du kan ge ett eget förslag om hur man ska gå tillväga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Du behandlar USA värdare än Irak. Bara för att det inte är så mycket bombdåd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Bara för iraqerna inte lärt sig simma ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Inte lärt sig simma? lol? Vad har simmning och göra med det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag bor hellre i USA för att de: *är civiliserade *Har ett vettigt rättsystem *^ deras rättsystem inte säger att man ska stena ihjäl kvinnor som inte kan bevisa mannens skyldighet (t ex vid våldtäkt) *Bor i riktiga hus *har demokrati *låter folk välja religion, i Irak blir man "heders"mördad om man byter religion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Vänta lite, du jämför väl endast Irak och USA? För om du påstår att USA är det "bästa" landet så har du helt fel. Om man tex måste ha sjukvård så måste du visa försäkringspapper och sånt. Sedan så kostar College en massvis med pengar till skillnad från Sverige där man bara behöver betala böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Jag bor hellre i USA för att de: *är civiliserade *Har ett vettigt rättsystem *^ deras rättsystem inte säger att man ska stena ihjäl kvinnor som inte kan bevisa mannens skyldighet (t ex vid våldtäkt) *Bor i riktiga hus *har demokrati *låter folk välja religion, i Irak blir man "heders"mördad om man byter religion De har hus i Irak, de har demokrati, och troligtvis relegionsfrihet. Sadam Hussein störtades för några år sedan vettu ;) Redigerat 9 Juni 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) tror du ja bara hitta på allt ja skrev.. de om husen är inte direkt bevisade, men om rättsystemet och de där om konverteringen från islam = hedersmord läste jag i nyheter o sånt. Och vad jag vet så räknas männen högre än kvinnor. Redigerat 9 Juni 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 När Saddam Hussein tog makten så blev det inte demokratiskt. Men när han har störtats så är det det nu. Varför tror du det är massor med val osv. Plus, FN eller något skulle gå mot attack om staten i Irak heders mördade en person om man bytte religion. Och du skulle bara veta hur fina hus det finns i Irak. Men terroristerna&USA har tydligen sprängt dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Du behandlar USA värdare än Irak. Bara för att det inte är så mycket bombdåd. Jag behandlar Usa bättre än Irak pga av att Usa inte är ett j*vla skitland som jag vill pissa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.