shacti Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Motivering? Bush har orsakat en rad krig och han har också låtit bli att göra nåt åt Guantanamo. Han är inte en bra ledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Rösta för Kennedy! (ej 1§2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Vadå bra ledare usa är ett skitland som bara startar krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Kaktus-Killen, motivera varför du tycker så. Du får tycka men man måste självklart motivera varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 USA är inte ett skitland. Utan de skulle vi inte kunna leva, jag själv försörjer mig på Coca-Cola och jag kan inte tänka mig ett liv utan Coca-Colan. Fast om man tänker det så bokstavligt ja, i USA innehåller det mycket banan-skal & skit på gatorna. Det är Bush's fel att allt står snett, hoppats att Kennedy tar över och det snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Så du menar att coca cola är bra. Det är den värsta skit drycken som uppfunnits. Man blir beroende o det förstör tänderna. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det är inte riktigt Bush som ligger bakom Colan.. USA borde införskaffa en rättvis president som lyssnar på folket samt inte startar krig mot länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Bush är bra då han faktiskt kan hantera terrorismen. Även fast det har hänt bakslag.. men man kan ju inte säga att terrorismen är lätt att bekämpa. Jag ser inget fel med att skicka soldater till mellanöstern då terrorismen tyvärr är stark där. Bush är enligt mig en bra ledare som vet att fred inte kan lösa allt. Vissa saker, som terrorism, kräver mer drastiska metoder än att bara ge dem vad de vill ha. Tack o Hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Bush är bra då han faktiskt kan hantera terrorismen. Även fast det har hänt bakslag.. men man kan ju inte säga att terrorismen är lätt att bekämpa. Jag ser inget fel med att skicka soldater till mellanöstern då terrorismen tyvärr är stark där. Bush är enligt mig en bra ledare som vet att fred inte kan lösa allt. Vissa saker, som terrorism, kräver mer drastiska metoder än att bara ge dem vad de vill ha. Tack o Hej. Bush's soldater som han skickar för att slå ut terrorismen dödar ju oskyldiga civila männsikor som är helt emot terrorismen. Det måste gå att hantera terrorismen på något annat sätt än att låta oskyldiga dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Soldaterna dödar oskyldiga civila pga av att terrorismen som civilan hatar har dödat någon amerikansk soldat. Men sen så dödar dem en bunt oskyldiga. Är det rätt? Nej. Dem har inget och göra med terrorismen. Dem dära soldaterna är så bortskämda. Dör någon av deras så måste dem döda 20 gånger så mer oskyldiga. Sen så säger dem att det var rätt att vi gjorde så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Kanske så klär soldaterna ut sig till civila o bobar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag tror att Bush sammarbetar med terroristerna. Skickar ner sina egna=Längre krig=Mer tid för och hämta olja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.