Hoppa till innehåll

Återställningen Av Irak?


Mezox

Rekommendera inlägg

  • Svar 341
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Radicus

USA är inte ett skitland.

Utan de skulle vi inte kunna leva, jag själv försörjer mig på Coca-Cola och jag kan inte tänka mig ett liv utan Coca-Colan.

Fast om man tänker det så bokstavligt ja, i USA innehåller det mycket banan-skal & skit på gatorna.

Det är Bush's fel att allt står snett, hoppats att Kennedy tar över och det snart!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Bush är bra då han faktiskt kan hantera terrorismen. Även fast det har hänt bakslag.. men man kan ju inte säga att terrorismen är lätt att bekämpa. Jag ser inget fel med att skicka soldater till mellanöstern då terrorismen tyvärr är stark där.

 

Bush är enligt mig en bra ledare som vet att fred inte kan lösa allt. Vissa saker, som terrorism, kräver mer drastiska metoder än att bara ge dem vad de vill ha.

 

 

Tack o Hej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bush är bra då han faktiskt kan hantera terrorismen. Även fast det har hänt bakslag.. men man kan ju inte säga att terrorismen är lätt att bekämpa. Jag ser inget fel med att skicka soldater till mellanöstern då terrorismen tyvärr är stark där.

 

Bush är enligt mig en bra ledare som vet att fred inte kan lösa allt. Vissa saker, som terrorism, kräver mer drastiska metoder än att bara ge dem vad de vill ha.

 

 

Tack o Hej.

 

 

Bush's soldater som han skickar för att slå ut terrorismen dödar ju oskyldiga civila männsikor som är helt emot terrorismen.

Det måste gå att hantera terrorismen på något annat sätt än att låta oskyldiga dö.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Soldaterna dödar oskyldiga civila pga av att terrorismen som civilan hatar har dödat någon amerikansk soldat. Men sen så dödar dem en bunt oskyldiga.

 

Är det rätt? Nej.

Dem har inget och göra med terrorismen. Dem dära soldaterna är så bortskämda. Dör någon av deras så måste dem döda 20 gånger så mer oskyldiga.

Sen så säger dem att det var rätt att vi gjorde så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...