Hoppa till innehåll

Återställningen Av Irak?


Mezox

Rekommendera inlägg

  • Svar 341
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Så du tycker det är okej att jag kommer hem till dig och tar din dator för att jag behöver den?

 

Jag frågade bara om det var okej att jag tog dina ägodelar som när du tycker att USA har rätt att ta grejer från Irak.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du tycker det är okej att jag kommer hem till dig och tar din dator för att jag behöver den?

 

Väldigt dålig jämförelse lille vän. Men visst det är helt okej om du lyckas. Sen kan man ju diskutera om vad man egentligen äger o inte äger här på jorden. Under krig så är det självklart att man ska ta dom resurser man kommer över, allt annat vore ju bara dumt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Så du tycker det är okej med krig fullständigt. Syftar om:Under krig så är det självklart att man ska ta dem resurser man kommer över.

 

Bush kan starta krig när han vill mot Sverige. Och om dem lägger en j*vla mina vid ditt hus så kommer du inte tycka att det är kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Vem vet. Kanske USA har något i kikarn?

 

Men vad ska Irakierna göra nu? Ska USA lämna Irak med eld, bombade hus. Bara krossade stenar på gatorna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du tycker det är okej med krig fullständigt. Syftar om:Under krig så är det självklart att man ska ta dem resurser man kommer över.

 

Bush kan starta krig när han vill mot Sverige. Och om dem lägger en j*vla mina vid ditt hus så kommer du inte tycka att det är kul.

 

Hur kan du dra den slutsatsen av mitt inlägg? Antingen så tolkar du mitt inlägg helt fel eller så är du inte läskunnig. Har inte påstått att jag tycker att det är okej med krig, däremot så UNDER KRIG så är det en självklarhet att man ska ta dom resurser man kommer över. Förstår du? Om man inte tar tillvara på dom resurserna så är det svårare att vinna kriget. Man stryper tillgångar osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...