tHOORd Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Så du tycker det är okej att jag kommer hem till dig och tar din dator för att jag behöver den? ööh? Nähe, hur kan du inbilla dig det? Man är alltid ute efter något under krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Så du tycker det är okej att jag kommer hem till dig och tar din dator för att jag behöver den? Jag frågade bara om det var okej att jag tog dina ägodelar som när du tycker att USA har rätt att ta grejer från Irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 kunde ju ha varit 'denne' eller. Nej, Puck0 klarar inte av språket speciellt bra förstår ni. (Tänk lady & lufsen!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Så du tycker det är okej att jag kommer hem till dig och tar din dator för att jag behöver den? Väldigt dålig jämförelse lille vän. Men visst det är helt okej om du lyckas. Sen kan man ju diskutera om vad man egentligen äger o inte äger här på jorden. Under krig så är det självklart att man ska ta dom resurser man kommer över, allt annat vore ju bara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Så du tycker det är okej med krig fullständigt. Syftar om:Under krig så är det självklart att man ska ta dem resurser man kommer över. Bush kan starta krig när han vill mot Sverige. Och om dem lägger en j*vla mina vid ditt hus så kommer du inte tycka att det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Svergie är ett fredrigt land som inte har gjort ett piss på 100 år. Tror inte det är så stor chans och svergie har ju inte så mycke olja heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Vem vet. Kanske USA har något i kikarn? Men vad ska Irakierna göra nu? Ska USA lämna Irak med eld, bombade hus. Bara krossade stenar på gatorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Vem vet usa kanske har nåt i kikarn. :lol: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Så du tycker det är okej med krig fullständigt. Syftar om:Under krig så är det självklart att man ska ta dem resurser man kommer över. Bush kan starta krig när han vill mot Sverige. Och om dem lägger en j*vla mina vid ditt hus så kommer du inte tycka att det är kul. Hur kan du dra den slutsatsen av mitt inlägg? Antingen så tolkar du mitt inlägg helt fel eller så är du inte läskunnig. Har inte påstått att jag tycker att det är okej med krig, däremot så UNDER KRIG så är det en självklarhet att man ska ta dom resurser man kommer över. Förstår du? Om man inte tar tillvara på dom resurserna så är det svårare att vinna kriget. Man stryper tillgångar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ok. Vi får se vad som händer när Bin Ladin släpper ner en bomb i skallen på Bush. Du kommer börja tjura då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Svergie är ett fredrigt land som inte har gjort ett piss på 100 år. Tror inte det är så stor chans och svergie har ju inte så mycke olja heller. Herr Besserwisser anmärker: 200 ar. (jaja, kan nog diskuteras) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Svergie är ett fredrigt land som inte har gjort ett piss på 100 år. Tror inte det är så stor chans och svergie har ju inte så mycke olja heller. Herr Besserwisser nummer 2,, alltså måste 100 år också stämma.;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.