Hoppa till innehåll

Återställningen Av Irak?


Mezox

Rekommendera inlägg

  • Svar 341
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst kaktus-mannen

Vem vet. Kanske USA har något i kikarn?

 

Men vad ska Irakierna göra nu? Ska USA lämna Irak med eld, bombade hus. Bara krossade stenar på gatorna?

 

OJ! så tragiskt! Trasiga stenar, so? är det en lyxvara i ditt hemland om du nu inte är född i sverige? Går era bilar på sten? Äter ni sten? Spelar ni fotboll med stenar? Bygger ni bilar med stenar? suck...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem vet. Kanske USA har något i kikarn?

 

Men vad ska Irakierna göra nu? Ska USA lämna Irak med eld, bombade hus. Bara krossade stenar på gatorna?

 

Han har f*n inte sagt!?

Han menade att nästan allting är ruinerad, eftersom USA har typ bomba sönder allt, och så lämnar dem allt skit till Iraikerna och tar oljan.

Läs för h*lvete vad han menar först!

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej guggo, för fängelserna blir "bättre för fångarna" med tiden. De ska isåfall sitta i en smutsig liten trång cell med ingen toalett, inget vatten inga fönster, bara en liten hård säng. Där ska de sitta i resten av sitt liv, tills de dör där. De ska få mat en gång om dagen, riktigt skit mat, men så att de överlever. De ska få dusha en gång i veckan. De ska aldrig få ha någon underhållning, aldrig träffa andra. Bara ha tråkigt året runt. De får inga personliga ägodelar, inga pengar och ingen kontakt med omvärlden. De ska få piskstraff eller tortyr om de inte sköter sig, skriker eller så. Dessutom ska cellen vara kall och mörk.

 

Så ska de sitta tills de dör naturligt eller tar sitt liv. Deras liv ska med andra ord vara så hemskt att de föredrar att dö.

 

Det är ett sannt fängelse. Då låter väl dödsstraff bättre?

tror du inte att fångarna tar själv mord då eller Tänk lite o alla saker ni skriver om att man ska tortera ja han har gjort massa dumma saker men e det inte lika dumt o tortera ? <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ok. Vi får se vad som händer när Bin Ladin släpper ner en bomb i skallen på Bush. Du kommer börja tjura då.

 

Nej jag skulle inte börja sura, även fast Bush inte förtjänar att få en bomb i skallen. Sen att Bin Laden själv skulle bomba är ju inte så trolig, och ännu mindre risk är det att en bomb skulle träffa Bush i huvudet. Sen hur du knyter ditt inlägg till "att ta vara på resurser under krig" är för mig ett frågetecken, men o andra sidan så har jag lärt mig att du debatterar på det sättet. Ditt val av nick här på fuska kan inte vara mer passande.

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Blanda inte ihop nicket i en sån här diskussion!

 

Jag önskar att Bush och Bin Ladin får en laddadbomb knyten runt om dem så att dem sprängs!

 

Jag tror nog att det kommer bli mindre problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...