Goglashszzz Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Joo fast om du bombar dom är du ju lika hemsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag bombar inte som dem dära idioterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) Bara en sak Kurder och araber är inte samma sak och en sak till jag har inte läst sen donken och dom andra gick off topic jag bara orkade inte <_< . Kurderna har ett eget land irak styrs av en kurd ungefär 80% av den irakiska regeringen är kurder. Men ändo har vissa städer i kurdistan och irak nästan alldrig vatten eller el... Och alla som vandaliserar är invandrare jag lovar, allt från finnar till araber vandaliserar och förstör kanske ngn enstaka svensk. Och varför skulle kurder hata araber? Slå sönder varandra tills två är kvar???? Herregud..... Vi är inte idioter..... Redigerat 24 Juli 2006 av comgoran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 (redigerat) Jag tycker att Bush och hans soldatrer ska slute riva upp såren och sluta infektera irak. Hur många irakier dödar varandra nu? De har ju en gemensam fiende Bush Redigerat 5 Augusti 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag tycker att Bush och hans soldatrer ska slute riva upp såren och sluta infektera irak. Hur många irakier dödar varandra nu? De har ju en gemensam fiende Bush Vad ska man säga? När Irak och Iran krigade så såg USA Iran som den hotande parten och gav Saddam Hussein makten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag tycker att Bush och hans soldatrer ska slute riva upp såren och sluta infektera irak. Hur många irakier dödar varandra nu? De har ju en gemensam fiende Bush Och det var otroligt dumt gjort för Saddam kunde inte sköta Irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Mm. En riktigt skit stövel. Istället för att sköta Irak så lät han alla leva i skräck och många vågade knappt gå ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Man kan inte enbart lägga skulden på Saddam, en man kan inte göra så mkt mot ett helt land. Det är som att lägga skulden på Hitler för att förintelsen ägde rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Va. Inte lägga skulden på Saddam :S? Varför inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Va. Inte lägga skulden på Saddam :S? Varför inte det? ENBART!! Läs igenom inläggen innan du svarar din tröga unge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 En diktator kan göra allt mot sitt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Det är inte sveriges sak. Frivilligorganisationer får åka ner dit på egen bekostnad ej på svenska folkets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.