Gäst Muuu Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) finns det några plug-ins som ger olika verktyg som man änvänder till att göra avatars? på vilken sida isåfall? Redigerat 31 Mars 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 finns det några plug-ins som ger olika verktyg som man änvänder till att göra avatars? på vilken sida isåfall? Så, du har skaffat photoshop?Det finns väl inte mycket användbarare saker än fonter och brushes. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 photoshop har jag haft länge men jag använder det aldrig och plug-inen ska jag ha till gimp. jag tänkte att det kanske fanns någon plug-in som kunde ge mej verktyg från photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 rensat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.