Hoppa till innehåll

Nfs Most Wanted

pop_pap

Rekommendera inlägg

aa d låter vettigt.. men ja har aldrig fattat syftet med speedbreakern.. e d nått speciellt man ska göra me den? ja brukar använda den när ja e nåra meter ifrån en roadblock för å ha lite mer tid å se vart jag ska åka in i den..

Man använder de till att stoppa poliser när de är efter dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det e kul å köra pursuit breaker ^^ Men om man kör en såndära bana där du startar på ett ställe och slutar på ett annat, ska du se efter munk kioskar eller däck säljare, dem e iaf pursuit breakers, men nu har du inte nån polis efter dej, Utan en rival! Kör ner stolparna så blockeras rivalens väg och du ffår ett extremt försprång :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kevve: Vet du vad dem är bara -.-' Du e bara en liten smygspammare, vet du vad de e för skillnad på 2 chipp? nee. tror inte det.. '

On topic: Jag e 12 på blk list :D tycker ni man ska ha 2 lr 3 st olika bilar att variera mellan?

Edit: stavfel

Redigerat av Desen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kevve: Vet du vad dem är bara -.-' Du e bara en liten smygspammare, vet du vad de e för skillnad på 2 chipp? nee. tror inte det.. '

On topic: Jag e 12 på blk list :D tycker ni man ska ha 2 lr 3 st olika bilar att variera mellan?

Edit: stavfel

Jag har 7 bilar nu när jag har klarat ut spelet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...