Mezox Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 aa d låter vettigt.. men ja har aldrig fattat syftet med speedbreakern.. e d nått speciellt man ska göra me den? ja brukar använda den när ja e nåra meter ifrån en roadblock för å ha lite mer tid å se vart jag ska åka in i den.. Man använder de till att stoppa poliser när de är efter dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 är 7:a på nfs mw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jag är på 1:an på blacklist . svårt att klara polis uppdragen.. någon som har tips hur man lätt får "bounty"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 bli jagad av poliser :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Det e kul å köra pursuit breaker ^^ Men om man kör en såndära bana där du startar på ett ställe och slutar på ett annat, ska du se efter munk kioskar eller däck säljare, dem e iaf pursuit breakers, men nu har du inte nån polis efter dej, Utan en rival! Kör ner stolparna så blockeras rivalens väg och du ffår ett extremt försprång :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 mm dom e roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Kevve: Vet du vad dem är bara -.-' Du e bara en liten smygspammare, vet du vad de e för skillnad på 2 chipp? nee. tror inte det.. ' On topic: Jag e 12 på blk list :D tycker ni man ska ha 2 lr 3 st olika bilar att variera mellan? Edit: stavfel Redigerat 21 April 2006 av Desen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Kevve: Vet du vad dem är bara -.-' Du e bara en liten smygspammare, vet du vad de e för skillnad på 2 chipp? nee. tror inte det.. ' On topic: Jag e 12 på blk list :D tycker ni man ska ha 2 lr 3 st olika bilar att variera mellan? Edit: stavfel Jag har 7 bilar nu när jag har klarat ut spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg