Simpsons Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 vad ska man ha för temperatur i datorn som normalt? och hur mäter man detta? finns det ex något program för att mäta temperaturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Min bor har det tror jag, men vet inte vad det heter. får kolla upp det nån dag. Normaltempraturen i hans dator ligger runt 35 grader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) okej jag vet inte :P finns det program ? Redigerat 31 Mars 2006 av Eldir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 det finns program för o mäta och styra fläktarna iaf... sök på google lr nått :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) Du kan använda typ SpeedFan eller liknande. Jag har program för mitt moderkort på datorn som mäter såna grejjer, möjligt att du har det oxå. Min brukar ligga på 32-33 grader enligt datorn själv, det är förstås varierande för varje burk. Vid 85 grader startar iallafall moderkort om utav sig själv. Redigerat 31 Mars 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 cpu cool heter ett program som mäter frekvens och temperatur på processorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 men har ingen någon länk till ett sådant program som fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Min dator har normal temepaturen 40-60 grader C.. Detta kan man se i Bios>Pc health Redigerat 1 April 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) på den här sidan kan du få speedfan(det är helt gratis) Redigerat 1 April 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 har för mej att majorgeeks.com har några program som passar dej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag tror du måste ha en termometer inne i datorn och inkopplad till moderkortet för att dessa ska funka, kanske därför du inte fick det att funka Simpsons? men vissa har den inbyggt i chassit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Vanlig tempratur ligger på 50-60, annars när jag spelar så kommer den upp till 60-80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.