Gäst binky Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 (redigerat) alliances nya ras blir ...wisps dom där blåa sakerna som flyger om kring i darnassus, låter lite sjuk men , men här är sidan om wisps raserna för wispsen är rouge , druid , warrior ,priest och hunter ;) Redigerat 1 April 2006 av binky
Snookis Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 lol...de va ju inte precis den man hadde väntat sig :P
Gäst binky Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 nej men blir kul at vet vad för mount dom ska ha :)
Scones Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Ni vet om att det är 1 april idag va? Jag tror inte att någon av oss ska lita för blindt på det där ;) Använd hjärnknölarna ni förhoppningsvis föddes med. Wisp med armor? Hur f*n skulle det se ut? Dom kan va exakt samma classer som Night Elf..Och det är 1 April. Enough said, det blir inte wisps XD
isMaNnen Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 skåningen du kan vara smart! fast ändå ganska bra fejk.. :)
Gäst binky Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 (redigerat) tänk att jag gick på skämtet :( men de är ju första april så jag får skylla på mig själv Redigerat 1 April 2006 av binky
Sherikan Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Jag har läst någonstans att den nya alliancerasen ska vara pandor. :P Hah. Sött skämt annars. ^^
Xynthiar Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 (redigerat) hahahaha! det finns ett till skämt där! DOM SKA HA HAMBURGER OCH RESTURANGVECKA! LOL!!!! Eat at BurgerCraft! Daliniya & Xiliris, 01/04/2006 Following the growth of World of Warcraft, we are pleased to announce our latest business venture: World of Warcraft themed restaurants. The first of the World of Warcraft themed restaurants, named "BurgerCraft," will open on June 1, 2006 in Los Angeles, California. Focusing on the cuisine of Azeroth, it will offer intrepid adventurers the chance to sample such dishes as Red Dragon Wings, Zealot Fries and Frost Shock Smoothies! Learn more about BurgerCraft here! kolla! haha sherikan: jag vet med 100% säkerhet (konfirmerat :meddum: av blizzard) att det INTE kommer att bli pandorna! Redigerat 1 April 2006 av Admin wehe
kola_king Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Nä, Kina tillät inte att spelet skulle släppas där då. Hursomhelst så blir det ju absolut inte Wisps, alla som spelat Night Elf vet ju att man blir en Wisp när man dör.
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Lol, wisps? Aja, spelar ingen roll för min del, Horde är ändå bäst!
Scones Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Det är 1 April! Tror du inte att Blizzard kan skojja till det ? -.-
Rekommendera inlägg