Hoppa till innehåll

Alliance Nya Ras Blir.......

Rekommendera inlägg

Gäst binky
Skrivet (redigerat)

alliances nya ras blir ...wisps dom där blåa sakerna som flyger om kring i darnassus, låter lite sjuk men , men här är sidan om wisps

raserna för wispsen är rouge , druid , warrior ,priest och hunter ;)

Redigerat av binky
  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst binky
Skrivet

nej men blir kul at vet vad för mount dom ska ha :)

Skrivet

Ni vet om att det är 1 april idag va? Jag tror inte att någon av oss ska lita för blindt på det där ;) Använd hjärnknölarna ni förhoppningsvis föddes med.

Wisp med armor? Hur f*n skulle det se ut? Dom kan va exakt samma classer som Night Elf..Och det är 1 April.

Enough said, det blir inte wisps XD

Gäst binky
Skrivet (redigerat)

tänk att jag gick på skämtet :( men de är ju första april så jag får skylla på mig själv

Redigerat av binky
Skrivet (redigerat)

hahahaha! det finns ett till skämt där!

DOM SKA HA HAMBURGER OCH RESTURANGVECKA! LOL!!!!

Eat at BurgerCraft!

Daliniya & Xiliris, 01/04/2006

Following the growth of World of Warcraft, we are pleased to announce our latest business venture: World of Warcraft themed restaurants. The first of the World of Warcraft themed restaurants, named "BurgerCraft," will open on June 1, 2006 in Los Angeles, California. Focusing on the cuisine of Azeroth, it will offer intrepid adventurers the chance to sample such dishes as Red Dragon Wings, Zealot Fries and Frost Shock Smoothies! Learn more about BurgerCraft here!

kolla! haha

sherikan: jag vet med 100% säkerhet (konfirmerat :meddum: av blizzard) att det INTE kommer att bli pandorna!

Redigerat av Admin wehe
Skrivet

Nä, Kina tillät inte att spelet skulle släppas där då. Hursomhelst så blir det ju absolut inte Wisps, alla som spelat Night Elf vet ju att man blir en Wisp när man dör.

Gäst Elite
Skrivet

Lol, wisps?

Aja, spelar ingen roll för min del, Horde är ändå bäst!

• Skapa ny...