Gäst nissling Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hej alla medlemmar på fuska.se . Jag har kommit på ett sätt hur man kan vara Luigi i spelet SUPER MARIO 64. Gå in här så får ni veta http://www.google.se sedan klickar ni på bilder och då söker ni på Super mario 64. Sedan kommer det fram en bild med två mario samtidigt och där ska ni klicka. Efter det kommer man till en sort hemsida och då kan man höra en låt. Sedan går man ner lite på sidan ochdär finns det en bild som det står Luigi in 64. Nedanför det står det hut man kan få Luigi. PS. Det står på engelska men man förstår ändå. :cool: :cool: :cool: Förlåt. Hemsidan heter http://hometown.aol.com/rynex/mario.html Förlåt. Hemsidan heter http://hometown.aol.com/rynex/mario.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hahah jag gorden luigi fusket och sen det när man får två mario jag fick en luigi och en mario LOL :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hahah jag gorden luigi fusket och sen det när man får två mario jag fick en luigi och en mario LOL :lol: Funkade det då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 lol orka fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Bra fusk :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Åhh ^^ Jag som alltid velat vara Luigi Och nu kan jag va det , tack för fusket mycket bra fusk . =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 bara att skaffa fuskavip? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Går det på riktigt eller? eller är det fake, sidan verkar inte vara så seriös. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Går det på riktigt eller? eller är det fake, sidan verkar inte vara så seriös. Det funkar. Bara man gör det på rätt sätt. Redigerat 26 Maj 2007 av nissling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Snälla gör en film någon, jag orkar inte göra den för jag förstod inte vad man skulle göra -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Snälla gör en film någon, jag orkar inte göra den för jag förstod inte vad man skulle göra -_- Ska jag göra en 2-3 timmars lång film?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men okej då jag vet vart man kan se luigi på film på en hemsida i SM64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 mm visa men du behöver inte göra nån lång film, om du inte vill ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg