Mezox Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Kan ni någon sida som känner igen fonter? Altså, man ger en bild på en font, och sidan försöker hitta den fonten (på deras databas) som liknar texten mest av alla? Jag har hört om några sådana sidor, men hittar inge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hur menar du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag vet inte hur du menar..men jag har en sida som jag brukar använda www.3dtextmaker.com man kan göra 3d elelr 2d texter men alla möjliga fonter.. ahh fattar..sorry kan ingen sån sida..googla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hur menar du ? En sida där man kan visa en bild på en text. När man gör det letar databasen efter den font de tror bilden innehåller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 tror inte de skulle finnas någon sån... isf så måste ju programmet kolla kodningen på bilden, och jämföra den med andra... skulle vara svårt att göra ett sånt program, och även om det fanns, så skulle det ta lång tid och söka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 http://www.myfonts.com/WhatTheFont/ problemet är att de flesta fonter som den hittar kostar pengar. men den känner iaf igen fonterna gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.