Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Någon som har gjort någon kul nu på morgonen? själv har jag inte gjort nåt än så länge :D men det kommer kanske.."byt ut mjölken mot vatten" är ju kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jo, jag har redan slagit till. ;P Jag väckte pappa & började skrika "Det brinner i köket!" Han fick panik & började springa in mot köket, där han sedan stod och kollade ifall det brunnit. Sedan kom det; - April april! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jo, jag har redan slagit till. ;P Jag väckte pappa & började skrika "Det brinner i köket!" Han fick panik & började springa in mot köket, där han sedan stod och kollade ifall det brunnit. Sedan kom det; - April april! Haha! Blev han inte sur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jo, det vart han :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Lurade syrran ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag lurade min bror lite på morgonen innan han gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jo, jag har redan slagit till. ;P Jag väckte pappa & började skrika "Det brinner i köket!" Han fick panik & började springa in mot köket, där han sedan stod och kollade ifall det brunnit. Sedan kom det; - April april! Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hmm.. jag har inte gjort nåt än :) men.. nåt ska jag la komma på ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jo, jag har redan slagit till. ;P Jag väckte pappa & började skrika "Det brinner i köket!" Han fick panik & började springa in mot köket, där han sedan stod och kollade ifall det brunnit. Sedan kom det; - April april! HA..så grymmt nice..:D..någon annan som gjort något kul? berätta! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 här sitter jag och smider planer :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 skriv gärna tips på saker man kan göra oxå.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 nån som har någon bra idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.