Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 hmm inte gjort nåt än men mor lurade mig med att det stod 3 vildsvin framför stalldörren imorse så grannen fick köra väck dem med traktron. ps:jag hatar vildsvin! Citera
Nittionio Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Jo, jag har redan slagit till. ;P Jag väckte pappa & började skrika "Det brinner i köket!" Han fick panik & började springa in mot köket, där han sedan stod och kollade ifall det brunnit. Sedan kom det; - April april! Haha den va bra. Citera
# 21 Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Min flicka var lite stygg & fick mig lite galen genom beskedet att hon var gravid. Tack & lov var det bara ett april-skämt, annars hade man fått en rabiessmittad polishund på sig av en överbeskyddande svärfar. =P EDIT: Sämsta censureringen någonsin! Redigerat 1 April 2006 av # 21 Citera
Aircondition Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Har inte gjort något april-skämt idag nån som har nått snabbt och bra förslag? Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Min flicka var lite stygg & fick mig lite galen genom beskedet att hon var gravid. Tack & lov var det bara ett april-skämt, annars hade man fått en rabiessmittad polishund på sig av en överbeskyddande svärfar. =P EDIT: Sämsta censureringen någonsin! snyggt,, ;D Citera
nebbig Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Nja, jag roade mig lite med att sätta en ultraviolett lampa i kökslampan. Otroligt att det tog pappa flera minuter att upptäcka det. Citera
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Nej O_O Fick nackspärr när jag vaknade så allt jag har gjort är suttit stilla med en stöd kudde runt nacken idag =/ jag som hade så mycket i tanken ... Citera
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 nope , ingenting Brukar inte luras, men tur att det inte var skola idag för då hade man garanterat blivit lurad Citera
Skinnpytte Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Minns föra 1 april så lurade vi våra lärare att vi skulle ha extra slöjd, och då gömde vi oss där ute i en kvart :P sen var det en som behövde gå på toa och förstörde allt ;) Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 Någon som har gjort någon kul nu på morgonen? själv har jag inte gjort nåt än så länge :D men det kommer kanske.."byt ut mjölken mot vatten" är ju kul :D Nepp, jag gjorde inga rackartyg. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.