Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hmm inte gjort nåt än men mor lurade mig med att det stod 3 vildsvin framför stalldörren imorse så grannen fick köra väck dem med traktron. ps:jag hatar vildsvin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag ska tänka ut planer :evil: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jo, jag har redan slagit till. ;P Jag väckte pappa & började skrika "Det brinner i köket!" Han fick panik & började springa in mot köket, där han sedan stod och kollade ifall det brunnit. Sedan kom det; - April april! Haha den va bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Min flicka var lite stygg & fick mig lite galen genom beskedet att hon var gravid. Tack & lov var det bara ett april-skämt, annars hade man fått en rabiessmittad polishund på sig av en överbeskyddande svärfar. =P EDIT: Sämsta censureringen någonsin! Redigerat 1 April 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Har inte gjort något april-skämt idag nån som har nått snabbt och bra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Min flicka var lite stygg & fick mig lite galen genom beskedet att hon var gravid. Tack & lov var det bara ett april-skämt, annars hade man fått en rabiessmittad polishund på sig av en överbeskyddande svärfar. =P EDIT: Sämsta censureringen någonsin! snyggt,, ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Nja, jag roade mig lite med att sätta en ultraviolett lampa i kökslampan. Otroligt att det tog pappa flera minuter att upptäcka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Nej O_O Fick nackspärr när jag vaknade så allt jag har gjort är suttit stilla med en stöd kudde runt nacken idag =/ jag som hade så mycket i tanken ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 nope , ingenting Brukar inte luras, men tur att det inte var skola idag för då hade man garanterat blivit lurad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Minns föra 1 april så lurade vi våra lärare att vi skulle ha extra slöjd, och då gömde vi oss där ute i en kvart :P sen var det en som behövde gå på toa och förstörde allt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Någon som har gjort någon kul nu på morgonen? själv har jag inte gjort nåt än så länge :D men det kommer kanske.."byt ut mjölken mot vatten" är ju kul :D Nepp, jag gjorde inga rackartyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 gjorde aldrig nått april skämt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.