pollenallergi Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Okej jag ger mig.. Ska inte avslöja något :( Redigerat 1 April 2006 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Vad menar du ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Kollade runt på sidan, och räknade ut att 19 235 medlemmar ska raderas och bara lite mindre än 700 kommer vara kvar. (o.O') Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) oj det blir mycket klickande för admin på Radera knappen... funderar just nu på en sak... en bugg i IPB... kanske... äh jag vet inte vi får se, stämmer den så... gah jag återkommer, ska kolla upp en sak bara. Redigerat 1 April 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Nico, hur vissta du att man skulle radera alla inaktiva medlemmar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Testa att skriva a prilskämt fast ihopskrivet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Nico, hur vissta du att man skulle radera alla inaktiva medlemmar ? vad? jag läste väl första inlägget..? eller hur menar du? Redigerat 1 April 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Med tanke på vad du har skrivit i signaturen........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Testa att skriva a prilskämt fast ihopskrivet :) [EDIT]Skrev det, och resultatet vart: bara att skaffa fuskavip Redigerat 1 April 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) ni fattar väl att han inte raderar dem som inte har gjort 100 inlägg idag ?, det är ett bara att skaffa fuskavip, möjligen att han raderar några men det är väl isf de som aldrig har skrivit Redigerat 1 April 2006 av outside enemy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hmm jag har 91 inlägg nu med detta man kanske skulle behållt volvotobben ändå :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Yay.. Rensning!! Projekt X var bättre än jag trodde. :D W0rd.Ingen som sagt att detta är projekt X? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg