Xynthiar Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 nej! DET VAR ETT LOTTERI :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Det var liksom ett lotteri och det lottades ut hur länge man fick ha FuskaVIP, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 kan inte admin ta bort grejen som ändrar medelandet till skaffa fuska vip om man skriver A prillskämt ihop ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag vill inte ha mitt fuskavip, jag ska vara alternativ. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag vill inte ha mitt fuskavip, jag ska vara alternativ. B) du vill inte va moderator och inte ha vip... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag vill inte ha mitt fuskavip, jag ska vara alternativ. B) Precis, revolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 NesseN är för sexig för båda <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 visst är han, nästan lika sexig som ragnarök men inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Vore bra om det vart en rensning, men eftersom det är 1a april så kan man undra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Xade läs dem senaste 3-4 sidorna så får du reda på vad som har hänt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Me admins "förutsägelse" stämde på sätt och vis? Alla med Fuska VIP har inte påverkats. Och alla har Fuska VIP, så ingen påverkades. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Admin nädsta gång du kommer med ett prodjekt-x låt det vara en ränsning. Helst oförberred så folk inte börjar spamma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg