Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 äh vem bryr sig, har inte märkt att sidan blivit snabbare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 April..april.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Men det skulle jag märka med min slöa uppkoppling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Att ge alla VIP var kanske inte en så bra idee. Hur många nya omröstningar har inte kommit till? Kolla Allmänt, musik/media och de andra forumen. Det är för många. Blir ju bara spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) ta bort vippen genast för de som inte beställt nån :P Redigerat 1 April 2006 av outside enemy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 ta bort vippen genast för de som inte beställt nån :P Speciellt för de som skapar onödiga omröstningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Fuska Vippen är ju bra ;P. Man slipper att vänta 45 sek efter ett inlägg ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 klockan är nu 00.01 och medlemmarnas vip har ej ännu inte försvunnit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 admin kanske gör annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Gud vad alla blev negativa nu då. Vi får se vad som händer om några timmar antar jag. Tycker själv att det var generöst utav Admin att ge alla vip, tänk så mycket han själv förlorar på det. Alla dem som i vanliga fall skulle köpt det får det nu gratis. Se det från den ljusa sidan.. Angående spammen så löser moddarna det skulle jag tro så det kommer inte bli något större problem för er eftersom det är inte erat jobb att låsa dem trådarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 ja moddarna låser rätt mycket nu har jag märkt ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 typ denna kommer bli låst inom kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg