Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Kanske, läs hans båda inlägg =\ Sen, ifall man nu måste skriva 100 inlägg idag, då rensas alla medlemmar här på Fuska.se ... Det kommer typ bara vara jag och Corpsegrinder kvar ^^ Redigerat 1 April 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Ja, eller regga om sig imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag tror det är du som har fått det fel Salzalada. Man ska skriva 100 inlägg idag, eller ha FuskaVIP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Ja, eller regga om sig imorgon. Ha, alla dina Fm då, FuskaRanken och allt annt..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Ja, eller regga om sig imorgon. Tror du på det själv ? o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Vi kommer att rensa bort medlemmar som inte skrivet minst 100 inlägg idag då inaktiva medlemmar knappast tillför något till sidan. Jag tror nog att han menar "Idag kommer vi att rensa bort medlemmar som inte skrivet minst 100 inlägg då inaktiva medlemmar knappast tillför något till sidan.". Annars så menar han att man inte är aktiv ifall man inte skriver mer än 100 inlägg per dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Det skulle bli som att... Nollställa fuska =/ Amen gud salza, det är ca ...2 % utav fuska som skriver 100 inlägg varje dag. Vissa har ett liv utanför forumet O_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hmm..var det här projekt X ? Hade nog förväntat mig en aning mer faktiskt :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Men det här måste ju vara ett skämt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) nej oe detta var ett april**** SKä...mt Redigerat 1 April 2006 av Snooze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hmm..var det här projekt X ? Hade nog förväntat mig en aning mer faktiskt :S Som vadå ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Nej, detta är inte ett bara att skaffa fuskavip...Admin vill förmodling ha kvar dom aktiva, och rensa vland dom som är inaktiva (så att det blir mindre lagg) och sedan så kanske han vill se vilka som tar han på allvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg