Hoppa till innehåll

Byta In Spel.

Siyuro

Rekommendera inlägg

EB GAMES är lögnare. t.ex hade jag tänkt byta gamla PS2 spel mot slaget om midgård 2 men nej nej dom var för gammla mot att byta mot den dom sa att om det skulle vara så gammla skulle jag byta 5 st fast det stog 3 i deras tidning. så visade dom mig en text längst bak som sog i liten stil "Får vara högst 100 dagar gammalt" man bara åååå

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

EB games är snåla - allt där e ju jätte dyrt, men ja bytte in 2 st spel mot GTA SA, när de precis hade släppts, och dom spelen var inte nya !!, de beror på vilka utvecklare o skapare som gjort spelet, tex. GTA SA, e mer värt än NHL 2003

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Medion: Nej. Det är inte så. :/ Det beror på spelets värde själv. Hur många som köper t.ex. Batman Begins på Ps2. Om det är väldigt få så sänker man ju priset på det. Men de som det går bra i säljning sänker de ju inte. Det fattar du väl?

Och förstå att vissa spelaffärer är mycket skarpta om att fler & fler människor laddar ner spel från nätet istället för att köpa i affär. EbGames har ju i alla fall 10 Dagars Öppet Köp, ett + där. Och spelen som är för gamla är att ingen skulle vilja köpa dem. De kan du antingen ha kvar och sedan sälja dem på Ebay eller något annat ställe på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilka jäkla lögnare det stog på EB Games tidning att man kunde byta in gamla spel mot nya.

trodde du värkligen att du fick byta Tekken 3 som gjordes för flera år sedan mot dragonball som kom ut några månader sen.

tekken 3 är till och med på PSone och dragonbal på PS2, mannen skäm inte ut dig!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...