Scones Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Vilket av spelen tycker du är bäst, ocarina eller majora´s mask? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Ocarina of time och majoras mask.... båda är lika sköna...men oot är nog lite bättre än det andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag tror faktist att jag håller med dig, där. Jag har spelat oot fler gånger är mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 oot är mera välgjort...finns fler tempel att klara osv. men jag gillar Majoras mask grafik, landskap och handling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ska köpa mm snart hu mycket är det värd tycker ni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ´vilket av dom? det beror på...båda spelen ska liggga runt 300 :- för ett rimligt pris...men ko,lla på tradera...där finns oot och majoras mask för kanske 1 krona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag kolar ju på tradera och har bjudit nu undrar jag hur högt man kan gå utan att betala överpris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag gillar OOT bättre.... men båda e ju så skojiga ..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag kolar ju på tradera och har bjudit nu undrar jag hur högt man kan gå utan att betala överpris det beror på....kolla igenom reglerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag gillar också oot bäst!jag gillar inte direkt majoras mask.man måste nästan absolut ha spelat och knäckt oot för att fatta va det handlar om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 masjoras mask har ju egentligen ingenting med Zelda att göra...bara Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 handlingen i OOT är ju mycke kraftfullare än Majora´s mask. mycket bättre historia så att säga, medans majora´s mask är lite slappt, men det är fortfarande ett riktigt bra spel. men jag måste nog säga att jag gillar OOT mer B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg