Hoppa till innehåll

Zelda Spel


Scones

Rekommendera inlägg

lens of truth hittar man i brunnen i kakariko village liten eller stor??

om man ska va stor:hur får man bort all smuts eller va de e so ligger i brunnen??

om man ska va liten:hur får man bort vattneti brunnen??

Va liten gå in i väder kvarnen sjung song of storms gå in i brunnen.

 

Döda spinden fotsätt igenom läggen brevid skelettet fortsätt frammåt tills du kommer till ett ställe där det finns två pinnar som gåt i kors gp INTE under dom gå för bi och igenom väggen ställdej på tri forse bilden och sjung Zeldas Lulliby eller vad den heter gå till baka till början gå inte under pinnarna hoppa ner där det inte finns nåt vatten kryp igenom hålet döda spinden klättra upp gå in genom dörren gå fram till en hand som håller fast dej då slår du den där saken i magen som kallas mini boss gör om det tills den är död öppna kistan om du har lite rubees andvänd linsen och kolla dej om kring öppna kistan så får du 200 rubees.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har OOT men det var länge sedan jag spelade det så ja har glömt typ allt...va f*n ska man göra inuti den där stora fisken utanför Zoars ställe t ex?? :blink: e MM svårt föresten?? var kan man köpa det?? man säljer ju inte N64

spel längre...nån som vet var man kan köpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har OOT men det var länge sedan jag spelade det så ja har glömt typ allt...va f*n ska man göra inuti den där stora fisken utanför Zoars ställe t ex?? :blink: e MM svårt föresten?? var kan man köpa det?? man säljer ju inte N64

spel längre...nån som vet var man kan köpa?

man kan köpa det på afärer i birsta finns det tex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Naivi* behövde du hjälp eller var det bara ett exempel på att du inte minns något du ska i alla fall rädda prinssan Ruto. du ska göra massa grejer kan inte säga så mycket om det men i alla fall. om du nu menar lord jabu jabu :P

jag tycker att OOT är mycket bättre än MM. i och för sig så tycker jag att det är mest stressande. man kan inte göra vadman vill utan gå dit och sedan dit och sedan dit och allt går på tid! mcyket bättre med OOT där man kan gå vart man vill och det går INTE på tid :D

Redigerat av blue_yoshi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo...om man slår på en skvallersten så visar den ju tiden...men på ett sätt så har du ju rätt, och det är ju en oändlig tid man har..och skulle det inte gå åp tid så skulle allt stå stilla ju..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...