0014 Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 man kan ju spela inverted song of time för att få MM att gå segare... (tiden alltså), på så sätt får man ju längre tid p sig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Mitt favvo spel är Helt klart Oot, men MM är inte så dåligt det heller...Ganska svår fråga... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 mm..det har du rätt i, men som du sa så tycker jag inte att nåt Zelda spel över huvudtaget är dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 (redigerat) :lol: det var visst mer än 100 år sedan ja la ett inläg här men men ingen tittar väl här nu men ja ska tjabbla lite :lol:för länge sedan jag precis hyrt ett zmm spel o fatta ja ingenting men nu när jag har köpt spelet o kommit en bit tycker jag att mm är bättre i oot kan man bli stora link... i mm kan man bli en goron en zora en deku scrub en jätte en soldat man kan prata med djur,dansa marsera o en massa mera i och försej så finns mer temple o klurigheter i oot men allt e svårare att klura på i mm tycker jag :student: :gitarr: :kung: http://www.gameworld.de/images/product/735663706form1877128031_medium.jpg Redigerat 19 September 2004 av tomte_nisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Oot... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 begge e roligare på sitt sett i oot kan man slåss mer men jag gilalr att byta former Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 OOT är roligare p.g.a fler grottor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 oot grymt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 OoT är bäst men MM är också bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Zelda mm e bäst. Klurigare och roligare, men inte lika mycket tempel. PS. gyrorg e lätt i mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg