ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Min killkompis slapp göra lumpen för han bangade på hörseltestet :P Typ tryckte okontrollerat på knappen ^^ Din killkompis måste vara gammal. För det var ju ett tag sedan man var tvungen att gå med i lumpen. DEt behövs ju inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag ska troligtvis göra lumpen. Kustjägare får det bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag ska nog gå lumpen det värkar roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag ska nog gå lumpen jag också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Min killkompis slapp göra lumpen för han bangade på hörseltestet :P Typ tryckte okontrollerat på knappen ^^ Min killkompis e faktiskt snart 19... <_< Men vissa säger att man måste gå me i lumpen annars så får man avtjäna fängelsestraff, medan andra säger att det inte e en nödvändighet. Vem har rätt egentligen? Fast de kanske e olika på olika ställen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 hehe... ska inte gå lumpen... palla ärtsoppa... :P Ne men ja vet faktiskt inte de e ju trots alt ett tag tills dess. Men den som lever får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Min killkompis slapp göra lumpen för han bangade på hörseltestet :P Typ tryckte okontrollerat på knappen ^^ Så här ligger det till: Får man ett brev om mönstring, så måste man mönstra (annars riskerar man straff) väl på mönstringen så gör man fysiska och psykiska tester. Sedan så väljer mönstringsförettaren om du skall göra lumpen eller inte. Säger han att du skall göra lumpen så måste du göra den (annars riskerar du straff) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) om jag går i lumpen så skulle dom bara våga snagga mej och mitt röda hår Redigerat 5 April 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Vet inte om jag ska gå i lumpen. Långt kvar dit. Jag vet faktsikt inte vad. Jag kan i alla fall säga att min storebror som är 21 år nu trivdes inte i lumpen så han slutade. Inget straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 självklart ska jag göra lumpen jag tänker i alla fall inte sitt vid mcdonalds och jobba där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Om man ska göra lumpen eller inte beror väl på hur man kommer hamna längre fram i livet. Går mina studier bra så skippar man lumpen annars så ser jag ingen anledning varför man inte ska göra det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 vill gå lumpen men jag är nog för fläskig (H) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.