Pelleelle Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag tycker att det bara är bra! :angry: För jag mobbas ju!!! :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 lol vilka konstiga lagar vi har försök att bojkotta. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Vadå förbud mot mobbning? Nej. Däremot är det förbjudet att kränka och förolämpa folk, och det varit tidigare oxå. Nu sätter man dock upp en större lag, och uppmanar folk till att anmäla. Bra tanke, dåligt utfört. (Och Omega99, jag måste kommentera ditt rubrikval. På din subtopic "Vilka lagar vi har nuförtiden". Du är för f*n 12 år gammal). Redigerat 9 April 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Denna lag är helt usel egentligen. Enda anledningen till att den finns är för att skolorna ska skärpa sig ang mobbning. Om man blir mobbad kan man liksom inte ringa polisen. Om det är nåt olaglit eller allvarligt som mobbaren har gjort (t.ex. sparka så hårt man kan i ansiktet på nån) kan man ju ringa polisen, kanske inte 112 men... ja, du fattar nog.Och lagen är inte usel. :angry: Redigerat 9 April 2006 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (Och Omega99, jag måste kommentera ditt rubrikval. På din subtopic "Vilka lagar vi har nuförtiden". Du är för f*n 12 år gammal). Om du kanske märkt det så har ca 5 lagar skrivits och 3 ändrats de senaste 10 åren. Det finns ju för f*n en lag mot allt här i världen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag bryr mig inte för att jag bor i finland !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Jag tycker oxå att dom borde infört det tidigare! alla är ju lika mycket värda, jag blir galen när jag hör ordet mobbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Då är det tur att det vi skriver inte läses upp i högtalarna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 hmmm... jag tycker att det är ra för själv har jag varit mobbad :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) Vem har inte varit det.... (det där var ingen fråga utan bara ett uttalande) Redigerat 12 April 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Vem tror på att det skulle bli lagligt att mobbas. Olagligt inte lagligt. Det spelar ingen roll om de sätter en ny regel på det man fick ju ändå inte mobbas förut så vad spelar det för roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Nej men då var det ingen lag och därför mobbade personer andra ändå. Nu när det är en lag kanske dom lyssnar mer. Och lagen är inte onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.