Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Han hade målat ett kors ju :P Här är också en bild på en clone trooper som jag blev väldigt nöjd med B) Jävligt snygg bild Boba-Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Min hund Härligt att det var fler som var igång under 25-hundens tid ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Din hund var riktigt snygg brunhilde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Här har jag målat en boba fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Wow, vad snygga du gör Boba-Fett, jag gillar star wars btw, så det blir ett extra plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Ni är nästan proffs. Ok jag tror inte att man kan tjäna något på att rita i paint (möjligen fuska mynt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Försökte mig på en pixlning :> Sparade i fel format så alla färger vart konstiga :/ http://img385.imageshack.us/img385/8650/as8jp.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Fint pixelart-hus ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Denna är inte så jättebra, ganska dårlig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Den är ganska bra, du kanske borde ha ena annan färg än svart som bakgrundsfärg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Jo, det var kanske en bra idè :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Boba-Fett: Du gillar verkligen Star Wars. Snygga bilder iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.