Mezox Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Lite "Hoth effekt" i bakgrunden också? Det hade varit coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Klart ssom fasiken att det ska vara hoth i bakgrunden, sja börja på en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Lite "Hoth effekt" i bakgrunden också? Det hade varit coolt. Vit bakgrund då alltså :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jädrar! Det är svårare än jag trodde att rita en snowtrooper :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Lite "Hoth effekt" i bakgrunden också? Det hade varit coolt. Lite snötäckt berg och om det går nogon Snow-Speeder (rebelernas flygplan på Hoth) i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Denhär kommer ta ett tag, den blir nog klar imorron någon gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Jag tror alla fattar poängen =) http://img392.imageshack.us/img392/9732/agaisnttherules6xy.jpg Redigerat 9 April 2006 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Haha! Vilken cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Tack tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag hade fel! Snowtroopern blev klar idag! Och jag tänker alldrig, ALLDRIG mera rita en snowspeeder! Fy farao så jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jättesnygg, men du kan väl inte sitta å rita detta ? Du måste väl ha gjort någonting med en bild för att få dem så otroligt bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Den var grymt snygg fast inte en av de bästa som du har gjort men ändå snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.