ThePunisher Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 men gör en ändå :P jag har lagt ner att rita en tie fighter, det är för svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jä*ligt snygga Boba-Fett. Min klasskompis Manga Boy här på fuska.se har sjort en bild i paint där det står i Love Manga. Ska säja till han att ladda upp den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Är mina bilder verkligen SÅ himmla bra??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jepp det är dom Boba. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Dina bilder är de bästa här iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 ett litet försök till homer simpson. Är inte speciellt lik enligt mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Den var ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Fy vad svårt det var å rita i paint.. Aja en 2 minutersbild på Homer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 haha, han vart coolare än riktiga Homer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) Här kommer en halshuggning http://i48.photobucket.com/albums/f227/Chainsawaxe/Paint_Bild2.jpg Redigerat 11 April 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 lol, jag ska nog hålla mig till star wars :P http://img458.imageshack.us/my.php?image=shomer2xd.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Den var ganska snygg ändå men du borde nog hålla dig till Star Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.