Putside Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Hur gör man för att ändra en musikfil ifrån wma till mp3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Om du har iTunes kan du ändra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Är det inte WMA filer bara på köpta skivor har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) http://www.regnow.com/softsell/visitor.cgi...rs/wavsetup.exe Redigerat 2 April 2006 av Potatisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 ja, kopierar man en cd-skiva ( köpt ) till datorn så blir det en wma-fil, men hur ändrar man den obs: har ej iTunes, däremot mediaspelaren och jag tänker inte skaffa nått annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Varför måste du ändra för? Fungerar inte WMA på din MP3 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Med vissa mp3 får du med en skiva som är ett program där du ändrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag visade precis ett program till det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Varför måste du ändra för? Fungerar inte WMA på din MP3 eller? Jo men på ett plug-in program till mediaspelaren så reagerar inte programet på wma-filer, endast till mp3 Tack potatisen, det fungerar prima ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 http://www.regnow.com/softsell/visitor.cgi...rs/wavsetup.exe Hitta det nånstans i mina arkiv hoppas det duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Itunes är jättebra Oj såg att du inte ville skaffa Itunes Redigerat 2 April 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Exact Audio Copy, är ett program man kan ladda ner för å göra om hela skivor till mp3, har det själv å de funkar finfint! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.