Lander Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag hittade en gång en bugg i presentationen. Jag skulle skriva vilken typ av genre på spel jag gillade bäst då skrev jag plattform. Men det som kom upp var plattkan ej användas istället. Man kan alltså inte använda ordet "form" i presentationen vet någon varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Hm... stämmer. Kanske har något med engelska ordet form att göra. Något fel i kodningen möjligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Ordet 'form' är en programeringkod i html som admin har tagit bort så man inte kan använda den funktionen i pressen. Redigerat 2 April 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Borde han inte göra att ordet form bara blir censorerat om man har de tillsmans med något annat (antagligen en del av html-taggen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.