Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Kan Admin göra ett forum som heter lekar och där kan man bara ha lekar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Nej, använd Gruppforum istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Nej, använd Gruppforum istället. Vad menar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Skapa ett gruppforum där du kan ha lekar i. Eftersom ett begränsat antal bara kan använda det forumet så tar det inte så mycket bandbred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Lekarna spammar ju bara ner hela forumet och gör det segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Frågan kom upp tidigare och resultatet var en regel som förbjöd lekar (om inte det förväntade svaret är mer än 5 rader text). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jo, har för mig att Mellanmjölk gjorde en lek som hade över 5 rader text, men det verkar som om det misslyckades eftersom det inte var många som skrev :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Man såg ju på forumlekarna som fanns i Allmänt förut hur många som hade skrivit i dem så jag förstår varför Admin gjorde §1.26. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Finns ju en gruppforum som heter Lekar/Allt. Där kan du ha dina lektrådar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Lekarna spammar ju bara ner hela forumet och gör det segt. Gruppforum gör väl också sidan seg ?Sen finns det ju flera gruppforum som har skapats, ansök där om du får komma in. :) Sen är §1.26 en av de bästa reglerna, tycker jag ! ;) EDIT! Läste inte genom tråden, så sorry för detta inlägg ! Redigerat 3 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Forumlekarna i gruppforumet gör inte forumet segt för det kan bara ta ett visst antal medlemmar så det tar inte så mycket bandbredd sa Ragnarök. Jag tycker ochså att §1.26 är en bra regel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag var på "hata §1.26"-sidan men nu börjar jag gå över, man kunde ju känna mycket FM på något som egentligen bara är spamm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.