Nittionio Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet :blink: och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ :blink: Snälla kan ingen hjälpa mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Syftar han på Battlefield 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 tror han syftar på både Battle for middle earth 2 och battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Är det fel forum? OPS. Jag trodde man skulle skriva det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet :blink: och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ :blink: Snälla kan ingen hjälpa mig :( Står det skapar konto efter du har skapat kontot..?? Om det gör det tryck Ctrl Alt Delete och avsluta programmet så borde det funka så fick jag göra iaf. Efter det ska namnet så där. Så var det för mej. Redigerat 3 April 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet :blink: och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ :blink: Snälla kan ingen hjälpa mig :( Det står skapa konto och sen så händer inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet :blink: och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ :blink: Snälla kan ingen hjälpa mig :( Trycker du på skapa konto och sen händer inget du skrev lite otydligt är det så Lr..?? Redigerat 3 April 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet :blink: och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ :blink: Snälla kan ingen hjälpa mig :( Jag det står skapa konto och sen händer ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.