Hoppa till innehåll

Bfme 2 Och Bf2

Nittionio

Rekommendera inlägg

Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet :blink: och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ :blink: Snälla kan ingen hjälpa mig :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet  :blink:  och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ  :blink:  Snälla kan ingen hjälpa mig  :(

Står det skapar konto efter du har skapat kontot..?? Om det gör det tryck Ctrl Alt Delete och avsluta programmet så borde det funka så fick jag göra iaf. Efter det ska namnet så där. Så var det för mej. Redigerat av Santa_Claus_Driver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet  :blink:  och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ  :blink:  Snälla kan ingen hjälpa mig  :(

Det står skapa konto och sen så händer inget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trycker du på skapa konto och sen händer inget du skrev lite otydligt är det så Lr..?? Redigerat av Santa_Claus_Driver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag det står skapa konto och sen händer ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...