waddis Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Halloj! Jag undrar om det finns någon program där man kan göra filmer o så och göra om filmer man har spelat in. Det ska vara något som inte kostar + att säg inte att det finns Windows Movie Maker för de vet jag redan. Men jag menar ett program där man kan lägga till häftiga effeker osv. på sin film. Om nu vet så säg (Länka gärna) //Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 inte photoshop det andra komr ej ihåg vad det htr trial vesion är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Det finns inga bra redigeringsprogram som är gratis. Det bästa är video vegas, men det kostar. Adobe premier också. Men sen finns det "hjälprogram" som videomatch, som är gratis i trail-version där du gör om .bmp-filer till .avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 jag kommer inte ihåg va de heter men ja vet att min kusin har nåt, då kan man lägga till as-coola effekter, och de e helt gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Tyvärr, det finns inget program som är helt gratis, men jag rekomenderar starkt att du laddar ner och provar "Particle illusion". Detta programmet står bakom flera effekter i filmer så som Hellboy, Van Helsing, Star trek: Enterprise och World of tomorrow. Detta programmet är så kraftfullt att man nästan känner sig tvungen att köpa den fulla versionen :P Speciellt riktiga movie makers kommer älska programmet. Kolla in hemsidan på www.wondertouch.com. Här är en film med flera små klipp med effekter från andra filmer där programmet använts. http://www.wondertouch.com/mpg/20_demo_reel.mpg Nästan alla ljuseffekter, explosioner, rök, eld eller dimma i filmen är gjort i programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 video impression men det följde med i en skiva till en digital kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Video impression är nästintill gratis. Det följer med som programvara till vissa kameror såsom Pocketcam 300. Jag tror att kostnaden för en Pocketcam300 är ca 199kr i teknikmagasinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Tjat, tjat! Men Final cut är det bästa programmet som finns... använder det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Var finns Final Cut då? Avid Free DV finns, det är gratis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Umh... det är inte direkt gratis.... typ 2000-4000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) Kan din dator inte köra Windows Movie Maker så är det nåt fel på din dator. Så sluta tjata om gratis mm-program för det finns inga och inse FAKTUM: Din dator är ¤&&?½§^$@ Redigerat 15 April 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.