Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

:D när jag läste lite fusk så stod det att man skulle möta ganon(ja, det stod inte bara det) men det jag inte fattar är att jag vill veta vem ganon är.

tacksam för svar!

Skrivet

:D när jag läste lite fusk så stod det att man skulle möta ganon(ja, det stod inte bara det) men det jag inte fattar är att jag vill veta vem ganon är.

tacksam för svar!

ganon är väl en felaktig förkortning av ganondorf.

Skrivet (redigerat)

Nej en kompis har typ ett Zelda spel till N64 och jag har för mig att Ganon typ e Ganondorf's klon eller nåt...

Redigerat av Kyle_Katarn
Skrivet (redigerat)

Nej en kompis har typ ett Zelda spel till N64 och jag har för mig att Ganon typ e Ganondorf's klon eller nåt...

varför tror du jag skrev felaktig förkortning?

Redigerat av Larath
Skrivet

Det är ingen felaktig förkortning?

njo, igentligen för ganon och ganondorf är ju inte samma sak. för ganon fanns ju långt innan (tror jag) ganno är med i zelda: A link to the past bland annat.

Skrivet

Ganondorf möter man på event match men nån Ganon i SSBM har jag inte hört nåt.Dom enda mega gubbarna jag vet att man kan vara e Master-Hand och Giga-Bowser som man måste ha nån bonus disk som man laddar ner eller nåt.

Skrivet

Ganondorf möter man på event match men nån Ganon i SSBM har jag inte hört nåt.Dom enda mega gubbarna jag vet att man kan vara e Master-Hand och    Giga-Bowser som man måste ha nån bonus disk som man laddar ner eller nåt.

kan man vara master hand/giga bowser?

• Skapa ny...