Gäst Spelnisse Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Hur får man scarecrow song??? :o svara gärna snabbt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 den gör du själv du går till lacke hylia och spelar för scarcrow:en som är närmast vatnet sen är det bara att komma ihåg den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Åhh tack! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 vilket spel e de till OOT eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 har du sett Lake hylia i Majoras mask eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag har bara OOT men jag har ente sett nåra sånna konstiga varelser! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 de är fågelskrämmor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Men jag får inte sången från fågelskrämman jag fattar inte hur man gör,ska man va liten? när jag spelar (som stor) så säger han bara"play from your hart" eller nåt sånt ! vad ska man göra jag blir hysterisk!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Gå till Lake Hylia som ung Link och gå fram till fågelskrämman som finns på ett litet fält. Visa honom Din Ocarina, så kommer han att be Dig att spela en egen komponerad sång för honom. Spela honom något. Kom sedan tillbaka som vuxen och spela samma sång för honom igen. Då kommer det att bli Scarecrow Song. Du kan använda den här sången när Du vill nå platser högt upp som Du inte kommer åt. När Du spelar sången placeras en fågelskrämma på plats som Du kan använda för att "hooka" med Din HookShot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 tack så jätte mycket!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 är det den översta eller den understa fågelskrämman? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Vad ska man göra när man kommit till Goron City för första gången? Den stora Goron i källaren vill visst höra en låt och det finns en snabbväg till Lost Woods, men vad ska man göra? Tacksam för (tillräckligt) detaljerat svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg