Nittionio Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Är det någon som kan ge ett förslag på en hobby? Redigerat 4 April 2006 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Den borde för övrigt stå i Intressen inte, Allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Den borde för övrigt stå i Intressen inte, Allmänt. Okej då jag är inte så bra på sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 TV-Spel & Skateboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Kung-fu, judo- thai boxning, jet kun do m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Kung-fu, judo- thai boxning, jet kun do m.m Jag tror att jag nog inte gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Varför inte börja samla på något, börja samla på något som du gillar. När jag samlar på något så brinner jag för det. Därför som jag har så många kapsyler, kulor etc. Redigerat 4 April 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Tex , Som Presentation Säger Samla på nåt som du tycker om , Kanske Kapsyler , Flaskor , små fotbolls gubbarna "MicroStars" eller vad dom heter . Eller kanske om du gillar och rita Så kan du samla på dina fina bilder som du ritit Tex . Lycka till =) . Redigerat 4 April 2006 av Legolas95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Prova att läsa manga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Prova att sammla registrerins skyltar först 001 sen 002 003 osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Tack för alla förslag. Fast har inte hittat en hobby än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Man kan ju inte riktigt ge dig förslag på Hobbys. Det utgör man själv genom vad man gillar. Eller så kan du som sagt bara börja något meningslös som att samla kapsyler eller något sådant. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.