Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Börja att åka skateboard. Jag gjorde det under två år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Börja att åka skateboard. Jag gjorde det under två år. Får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Du kan börja spela pingis det är kul och lätt att lära sig. Eller som jag kanske ska börja med när jag har köpt ett lite större hus.(När jag blir större alltså) Köpa så as mycket tågbanedelar från BRIO. Kanske lite konstigt men man får se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Det finns ju tusentals intressen, men börja simma vetja! Det är hur skoj som helst, säskillt när man tävlar och får göra sitt bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Fiska, köra cross, skogspromenader, shoppa, spela fotboll, vara med kompisar, gå på bio, ja det finns tusentals :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Over Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Du kan ju börja med att cykla enhjuling,det tycker jag är jätte kul. Det var svårt i början, men jag lärde mig ganska snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Du kan ju börja med att cykla enhjuling,det tycker jag är jätte kul. Det var svårt i början, men jag lärde mig ganska snabbt Nja inte nått för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 inlines är kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) Vi får se. Senast jag åkte inlines var när jag var fyra :lol: Redigerat 18 April 2006 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 TV-Spel & Skateboard. bra svarat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Tvspel gillar jag. Men kanske skateboard. Vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Det hela underlättar nog om du skriver va du är intreserad av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.